Op 13 maart kreeg ik de gelegenheid om vanuit NIMA deel te namen aan de Top Marketing Tour bij Peijnenburg. Al van jongs af aan ben ik weg van Peijnenburg, als ik mijn grootouders ging bezoeken in Geldrop smolt ik dan ook helemaal weg bij de heerlijke geur van ontbijtkoek. Nu kreeg ik dan eindelijk de kans om daadwerkelijk eens een kijkje te nemen in de keuken van Peijnenburg. Als marketeer kon ik deze kans natuurlijk niet laten liggen en ik hapte dan ook meteen toe.

Na de kennismaking met enkele marketingmedewerkers en Leon Broer, directeur Marketing kregen we een presentatie te zien over Peijnenburg en de diverse campagnes. Hierbij vertelde Leon over zijn carrière, zijn visie op marketing en de uitdagingen binnen Peijnenburg.

Naast het delen van kennis en ervaringen, werden wij als deelnemers uitgedaagd om mee te denken met een praktijkcase. Samen met mijn groepsgenoten gingen we los met een brainstormsessie. Hieruit kwamen een aantal leuke ideeen, maar onze echte topper hebben we uiteindelijk gepresenteerd aan Peijnenburg. Onze campagne paste het beste bij het merk en werd dan ook verkozen tot winnende campagne.

Dit werd gevierd met koekproeven en een gezellige borrel. Naast een hoop nieuwe ideeën, nieuwe kennismakingen, gingen we dus ook naar huis met een trofee (Peijnenburg bewaarblik) en een goodiebag vol Peijnenburgproducten.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *